Jag har fått pokalen

Helgens bravader resulterade med att Sara glatt lämnade över den ärofyllda pokalen till mig. Tackar för det.
Vi var jättepepp allihop och hade riktigt roligt. Jag tror nog att jag var lite väl uppspelt och tyckte att det för förträffligt roligt att köpa tequila. Efter tequila. "En fyra? Nehej du, det är bara för kärringar! Jag ska ha en sexa" Sade jag till bartendern. Och det fick jag äta upp.
Lina var hemma i sin säng vid tolv snåret.

Men, nu har jag lagt det där bakom mig. Nästan. Har allvarligt funderat på att köra en Katrin Schulman. Får se hur det blir med den saken. Ska ju trots allt på studentkryssning nästa helg.

Nu ska jag sätta mig med en kopp te och titta på grannfejden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0