Vilken dag är det egentligen?

Det har varit så himla många helger och firande hit och dit så det där ordet "vardag" har liksom kommit i skymundan någonstans på vägen. Veckovill är bara förnamnet! Snart är det i alla fall dags att återigen gnugga igång hjärncellerna för att slukas in i kunskapens värld. Skolan drar igång igen och jag är sugen som bara den! Bokade buss hem till Uppsala igår. Åker på torsdag. Bokade även återresa till Boxholm alla redan veckan efter men det beror på att det är begravning för farmorn..

Idag ska jag hjälpa Regina med att löshoppa några unghästar. Ska bli skoj:) Jag verkligen saknar hästar och ridningen. Jag vet ju att jag kan ta upp intresset igen när jag har mer tid och bättre möjligheter, men så fort man känner hästlukten så är saknaden ännu större. Tur att jag nära vänner som har hästar kvar!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0