Trötters flicka

Gårkvällen var grym, som det alltid brukar vara i goda vänners lag. Var först hos Lina och körde kinect - tennis, slalom och zumba. När jag har råd och utrymme ska jag skaffa det. Så himla roligt! Sedan drog vi vidare ner till stan för att gå ut på Värmlands nation. Det var jättelång kö men det var värt att vänta.
Idag mår man som man förtjänar. Inte bakis men allmänt trött och seg. Jag, Jenny och Lina var nere och lördagsfikade på Norrlands. De har världens bästa fika, så om ni någon gång ska fika gå dit. Prisvärt och gott. Gick en sväng på stan och jag köpte en födelsedagspresent till syster yster som fyller år nästa vecka. Tydligen hade Maria Montazami varit på Make up Store, typiskt att vi missade det.. Hade varit roligt att träffa henne.
Kvällen blir lugn med film och mys. Ha en skön lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0