6/9-07

Shit, vilken dag! Började 8 slutade 16. Hem, plugga, hästen, o sen hem igen, duscha käka, datorn. Sova lite med kanske innan klockan ringer kl 6. Fler timmar på dygnet önskas!

Tog skolfoto idag. Jag blev mindre bra. Men det var roligt att ta kompiskort med "the gang" som ska till London. Hela bunten är såå underbara! Jag o Maria har en intern tävling som kommer att avgöras på flygplatsen. Vem som är fulast på passet. -Maria, känn dig besegrad!:D

Sara var ju bara för roligt idag.
"Sara, har du en ny tröja?"
"Tack!"
Haha, den var jättefin men jag hann tyvärr inte säga det! :)

Nu ska jag gå o spana lite på nelly! See y'all

Kommentarer
Postat av: sara

Jag anser att jag är väldigt effektiv när jag sparar en fråga och svarar på det som komma skall.. Hrm, nej förresten... jag är synsk! ;)

2007-09-09 @ 12:11:32
URL: http://sara1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0