Anmäld och klar

Nu har jag precis anmält mig till Högskoleprovet. Det äger rum den 27 oktober. Vad har jag gett mig in på? Sitta en hel lördag o skriva ett prov. Får hoppas att det har någon nytta för framtiden.
Har även tittat på universitet. Hittade ett i Karlstad som verkar bra. Fastighetsmäklare, ett jobb för mig?

Sitter o tittar på House samtidigt som jag käkar popcorn samtidigt som jag skriver ett blogginlägg. Simultanförmågan på topp! Måste stolt påpeka att jag gör världens godaste popcorn! :D

Jag är riktigt less på att jag kanske inte hinner med vår nollningsfest..det är ju det som man har sett fram emot. Visst ska det bli kul att tävla på lördag med. Vill ju supa ner våra nollor! Lina ska träna upp dom så de häver som jag!

Nu är jag fruktansvärt shoppingsugen. Måste köpa kläder! Funderar på att vara lite sjuk på programdagen. Men om jag ska få plats med mer kläder måste jag: 1) Rensa ur min garderob
                                                                               2) Fixa ännu en garderob
                                                                               3) Göra om syrrans rum till en "walk in-closet!
Jag röstar på alternativ 3!! Men jag får köra övertalningsmetod linda sig runt pappas lillfinger

Nu ska jag hjälpa min kära mor med en sak..

Over and out
                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0