Blött och jävligt

Jag är dyblöt! Har ridit i det här jävla pissvädret! Tyck synd om mig.
Petra är bara för go alltså. Hon fick något ryck i stallet o tog sopkvasten och började sjunga till "aldrig ska jag sluta älska dig" som kommer ifrån livet är en slager. Haha, vilken inlevelse. Kristin och jag höll på att pinka på oss.

Skönt att det var en slappdag i skolan idag. Lunch på Gusto med Jonna,Maria, Ella o Malin. Gott o trevligt. Dock åkte jag hem ganska tidigt då mami ändå var i stan på väg hem.

Alvin och store bror kom hem till oss och fikade. Alvin åkte i sin elbil och jag fick inte åka med :( Utan jag blev utbytt mot Ubbe (hans gosedjur isbjörn) Jag lärde honom ett nytt ord.
"Alvin, nu ska faster åka upp och rida på Dag Otto. Kan du säaga Dag Otto?"
"Ja"
"Säg Dag Otto då"
"Dotto!"
Han är världens sötaste unge.

Winnerbäck den 8 december. LÄNGTAR

Lina har tagit ett steg framåt i vuxenvärlden och skaffat sig internetbank. Börjar samla på mig många vuxenpoäng nu.

Alvin och Ubbe


Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet vad jag tycker om barn, men den där ungen är fan söööt ;P

2007-09-28 @ 23:31:57
URL: http://malani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0