Ipren-my new friend

Hej o hå vilken kväll det var igår. Lina lyckades igen. Att köpa en drink i onödan vill säga.
Förfest hos Malin med lite sex and the city som uppvärmning. Sen åkte vi hem till mig för att hämta dricka. Köpte käk till Malin på donken för att sedan hämta käk till mig o Sara på pizzan. Hämtade upp Jonna på hemvägen o sen började vi! Har världens roligaste film på Jonna när hon härmar sig själv på fyllan.
Roligast var ändå Sara o David när vi hade kommit hem.

Sara:" David jag behöver en hink! Var  har ni hinkar?!"
David: "Inte faan vet jag, du får väl leta!"
Sara: "Men VAR ska jag leta?"
David: "Titta i köket!"
Sara: "Ni måste väl för faan ha en skurhink eller nått?"

Tio minuter senare..

Sara: "Lina, duger en ica påse?"

Nu måste jag sova, skriver mer i morgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fy fan.. Han vägrade ju hjälpa till!

2007-09-17 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0