Sovmorgon

Jag har kommit fram till att jag är en ganska lustig prick. Här har jag sovmorgon ända fram till klockan 12.05. Gissa vem som vaknar klockan 6.45? Jo, JAG såklart! Måste faan söka hjälp för det här. Vad ska jag göra nu i flera timmar? Plugga? Överambitiöst

Finally har jag fått internet till min dator! :) Pappa har installerat två stycken olika trådlösa närverk, men det har inte varit någon signal för att den inte når fram. Efter mycket tjat på papi drog han på sig sina arbetsbyxor o gick ut (i spöregnet) för att se om det blev bättre om man satte upp antennen ute på taket. Tänk er den här filmsekvensen:

" Nu är det bra! Nu är det dåligt...Nu är det bra! Nu är det dåligt..."

En halvtimme senare har Lina internet, dock med Signalstyrka: Väldigt låg

Annars idag? Hmm, jo Frida frågade om jag ville vara med på hennes dansklass på gymmet. Jag sa att jag får se. Kommer ju inte hem förrän vid kvart i fem och det börjar fem (i Mjölby). Tidsopitmist, javisst! It's my middle namne

I helgen SKA det bli en vit helg. Det sades det förra helgen också, men det gick ju inte så jättebra :/

Massor med pussar o kramar till stackars Malin som är sjuk. Hoppas du känner dig bättre idag! Tänker på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0