Strike me

Underbar (?) Sunday morning. Trött är jag. Ångest har jag. Panik har jag. Hmm, det var nog allt.

Har nu äntligen införskaffat mig en blogg efter påtryckingar ifrån Sara och Malin. Har ju fått höra att man inte är särskilt aktiv på msn:p. Msn är inte riktigt min grej..Blogg däremot känns alla redan mycket roligare!

Spelade bowling igår med släkten. Det gick skit! Jag vet att man inte ska skylla på klotet, men i det här fallet gör jag ett undantag. Jag hittade inget som passade så jag fick ta ett som hade för litet hål för min tumme. Skadade mig på köpet. Tänk dig Freddy Flinta fast multiplicera med tio!
På tal om multiplicera, så skulle jag ta tag i de sista uppgifterna som jag inte hann med o göra på lektionen. Är det någon om kan förklara hur jag räknar (a+b) upphöjt till 3. (Hittar inte knappen för att göra upphöjt)

O nu till det värsta. Hästen har skadat sig och jag vet inte vad han har gjort. Ska träna i morgon och tävla nästa helg. Varför? God doesn't like me..

ibland känns det som om jag inte hinner med mitt liv


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja Lina :D Välkommen till coola gänget, det är här vi hänger vettu ;P Pusss sötnos! (tråkigt det där med hästen btw..)

2007-09-02 @ 16:17:03
URL: http://malani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0