Trött,shopping och läkerol

Idag var banne mig hela klasen trött. Slitna alla redan? Med tanke på hur mycket läxor o skit vi har så är det inte omöjligt.

Fick rapport om vår nollningsfest som jag tyvärr missade p.g.a. att jag skulle tävla dagen efter. Den hade minsann varit drag på! ;) En del ettor lite mer dragna än andra. Ser fram emot deras "bjuda tillbaka fest".
Tävlingen gick däremot riktigt bra. Otto blev klass 1 lovande hopphäst. Han är så fin! :D

Min helg bestod av jobb. Jobbade lördag och HELA söndagen. 10 timmar blev det. Jag var skapligt trött när jag kom hem. Förhoppningsvis blir plånboken glad iaf! På tal om plånboken så ska jag åka o shoppa i morgon. Har inte gjort det på jag vet inte hur länge... min garderob ska uppdateras, vilket jag ser fram emot. Bara mami och jag!

Idag har jag reflekterat på kronprinsessan Viktorias liv. När ska hon gifta sig egentligen? När ska hon skaffa unge? Jag menar, hon har ju passerat 30 strecket o hennes biologiska klocka borde ju ticka. Om man skulle tro på vad skvallerblaskerna skriver så skulle hon ju ha hunnit med att gifta sig o skilja sig 3 gånger. Kanske gör hon det i ren protest mot tidningarna? Kanske är hon lesbisk? Daniel kanske bara är en täckmantel? Usch, man blir helt skadad av att läsa tidningarna på jobbet. Var bara tvungen att få ut mina funderingar. Andra funderingar som går i mitt huvud just nu är mineralvatten. En sammanfattning kommer imorgon.

Mitt nya löfte till mig själv ska vara att sluta äta läkerol. Iaf inte ett helt packet på en dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0