Paris och studentkryssning

Hej å hå, vilken fart! Först en vecka i Paris sedan hem en snabbis och packa om för att sedan dra till den efterlängtade studentkryssningen. Fullt ös var mottot ;)

En snabb sammanfattning av Paris:
Har varit mycket kulturell under denna resa och besökt platser som Eiffeltornet, Notre Dame, Louvren, Triumfbågen, Moulin Rouge, Sacré Coeur och andra platser.
Jag må säga att jag var utvilad efter resan då jag somnade först av alla varje kväll.
Vi hade ett tema för varje dag.
Dag 1 Samuraj-dagen
Dag 2 Den amerikanska film-dagen
Dag 3 Håll i rumpan-dagen
Dag 4 Discovery-dagen
Dag 5 ?? Glömt bort vad vi döpte den till
Utan Starbucks hade vi inte överlevt. När kommer de till Sverige?

Jag handlade lite grejer, men dock ingen studentklänning.

Studentkryssningen:
Uj uj uj, var ska jag börja. Kan lugnt meddela att den levde upp till förväntningarna. Det vildaste dygnet jag har varit med om på länge. Jag har lämnat ifrån mig pokalen iaf :)

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0