Hej, jag lever!

Okej..Den enda anledningen till att jag har tänkt börja blogga igen är för att jag blir TOKIG utan er! Jag vill ha en bättre kontakt och vara mer aktiv för att veta hur ni har det. Ni kaske också vill veta hur jag har det. Hoppas jag....

Nu har jag i alla fall tiden. Jag får i nuläget inte göra särskilt mycket. INTE rida, (inte ens vara i stallet), INTE jobba (är sjukskriven, men jobbar ändå) INTE julhandla (hur fasen ska jag göra, hej julstress!) INTE motionera (kanske ingen nyhet)
Är så förbanant trött på alla de saker som jag inte får göra, så då tänkte jag göra något som jag får göra. Och som jag inte gjort särskilt mycket av, nämligen blogga. Men nu såg jag i Malins blogg att det var inne att ha en bloggpaus, så jag gör lite tvärtom jag! Nya Blondinbella, it's me ;)

Ska inte bara låta down och bitter. Jag har en ny sysselsättning. Sticka! Just nu håller jag på med halsduk till kära syster. Är det någon som vill ha exempelvis ett par sockar så vet ni vem ni ska vända er till. Jag stickar så att pinnarna glöder!


Kommentarer
Postat av: Sara

SKOJ!! =) Ett ställe att ventilera med Lina...

2008-12-17 @ 14:43:16
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Ella

Underbart att veta att du lever! :P Och jag gillar din nya hobby! :D Båda två! Kan man önska sig en fin stickbar välkommen hem present kanske?

2008-12-17 @ 18:44:57
Postat av: Maria

Blogga på tjejen!! Jag läser...

2008-12-18 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0