Jag är knäpp

Jo, det är jag faktsikt. Kanske inte någon nyhet men nu konstaterar jag det själv. De två senaste dagarna har jag, klantigt nog, druckit kaffe ganska sent på kvällen. Som i sin tur leder till att jag inte kan somna sen.
Eftersom jag jobbar denna helg så behöver jag  mina timmars sömn men istället har jag städat mitt rum fram till klockan 2 på natten (!) Borde söka för det, haha

Helgen har varit ganska lugn. Syster yster med barn och sambo är hemma. Igår träffade jag Ida en sväng. Hon hängde med upp till Dag Otto. Och jag tänker inte förtälja vad som råkade hända igår med en viss bil (igen, OCKSÅ när Ida är med) Ibland undrar man om de delar ut körkort i cornflakespaketen...

Julen var likaväl den lugn och skön. Firade med den stora, tjocka släkten i Tranås. Julklapparna bestod mest av delar till min servis. Jag undrar om de möjligtvis syftar på att jag borde lämna boet? Hm..

Nyår kommer eventuellt att firas i Uppsala. Som det ser ut just nu så följer jag med Sara och Johan hem. De tycker att det vore bra med ett miljöombyte. Kan inte annnat än att hålla med dem. Pappa går mig på nerverna här hemma!!

Nehäpp, nu har jag en liten tös som river ut alla mina lådor inne i mitt rum. Bland annat den lådan där masken ligger, så jag måste hindra henne från att hitta den!

Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha masken :D Lite för tidigt för henne va?;)

2008-12-30 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0