Lussebak och knäckkokning...

...är det som styrs med här hemma denna söndag. Jag gör lussebullar som för närvarande är på jäsning medans mamma står och rullar köttbullar. När allt detta är avklarat blir det nog även lite knäck också, vi får se.
Jocke borde vara här nu. Han kommer ifrån Göteorg där han har hämtat lite saker i lägenheten och kan skvallrade även om att han hade julhandlat en del. Jag får panik, för jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom?! Jag ska ut i morgon med mams och paps. Kläder? Parfym? Nej, parfym är tråkigt....Tips nån?

För övrigt har dagen varit rätt lugn. Tog lite sovmorgon. Lite småtjafs med pappa men inget allvarligt.
Nu kommer Jocke hit snart. Vi ska kolla på mamma mia.

(detta inlägg försvann igår när jag skulle publicera, men jag slängde med det idag ist)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är det svåraste som finns att köpa julklapp till killar.. Men du kommer säkert på ngt bra!

Pussss <3

2008-12-23 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0