En ridtur i skogen

Igår så var det en helt  lyckad dag! Jah red ut tillsammans med Ida på min lille ögonsten. Vi skrittade bara men det har aldrig varit så roligt förut. Njöt av varje sekund på hästryggen!

Frida kom förbi en sväng igår. Det var så längesen vi sågs. Pratade även med Maria på telefon. Vi skulle ha setts men hastigt och lustit så satt hon på tåget påväg till Borgholm för arbetsintervjuv.

För övigt en ganska lugn dag. Har rivit lite tapet på mitt rum och sen har jag röjt lite bland mina hästsaker. Putsat, tvättat och städat.
Vädret har varit helt riktigt vårväder idag. Jag har varit ute HELA dagen. Man får passa på medans man är ute i friheten.
På det stället som jag har hästen har de även får som har fått sina lamm nu, Jag tror nog att lammunagr är bland det sötaste som finns. Så små och så vingliga. Jag och Ida gick in och tittade på dem. Tog några bilder när det låg där i halmen. En del av dem var helt nyfödda.

Bloggen kommer kanske att ligga lite på is nu under min vistelse hemma. Jag känner att jag inte vill tillbringa för mycket tid framför datorn. Sen så skulle jag kunna vilja klona mig så att jag kan hinna träffa all släkt och vänner.

Ha en fortsatt bra påsk!
           
Otto och jag                       Lammungarna  

Kommentarer
Postat av: molly

vilken fin häst du har :)

ha en fortsatt bra påsk :) kram

2009-04-10 @ 21:35:59
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Josse

Låter som du har kommit hem till himmelriket gumman! Det är du värd =)



Man måste ta vara på dagarna då det är sol o skönt ute, man vet aldrig hur länge det varar ;)

2009-04-11 @ 20:38:44
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad fina ni är otto och du:D

2009-04-17 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0