En underbar dag

Sitter här på tåget med min lilla rosa dator påväg hem ifrån Örebro där jag har varit och hälsat på Malin. Det var så roligt att träffa henne:) Det var på tok alltför längesen vi sågs sist.
Hon mötte upp mig på stationen och sen gick vi och lunchade på ett mysigt ställe som hette Njuta. Vi satt utomhus men var tvungna att ta på oss filtar eftersom det blåste ganska kallt. Tog en titt i några affärer innan vi gick hem till hennes lägenhet. Lägenheten var nyrenoverad och väldigt fräsch! Blir sugen på att flytta till eget när jag såg hur mysig den var. Men jag har ju mitt rum som snart är färdigt..
Vi handlade lite grejer på ICA eftersom vi skulle grilla på kvällen tillsammans med några komisar till Malin. Det blev majskolvar och flintastek dagen till ära:)
Grabbarna skötte grillen medans vi tjejer satt och diskuterade både det ena och det andra. En liten rolig incident inträffande när jag satte tänderna i min majskolv. (Läs snarare satte tanden) Min tand som jag tidigare har lagat sedan jag flög av hästen i vintras gick sönder och fastnade i majskolven!! Så nu har jag en stor glugg och ser ut som en trollunge, haha!
Hoppas jag kan få en till hos tandläkaren i morgon..Det är ju trots allt min födelsedag i morgon så det vore trevligt om man kunde få tanden fixat så man kan le på de eventuella kort som kommer tas.

En söt kille satte sig just precis mittemot mig här på tåget. Hur fasen ska man kunna flirta och se lite söt ut med en halv framtand? Jaja, jag får le lite fint med stängd mun och strunta i att prata..
Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Mia

Trollungar är söta..så det så! Hoppas att du får en jättefin dag!

Kram

Postat av: Sarah

Vet du hur glad jag blev av din kommentar ellerrrrrr?! Jo..det är väl lite av en dröm, att på något sätt involvera skrivandet i ett framtida yrke, och planen är nog att söka in till journalisthögskola efter jag avslutat gymnasiet (3 år för sent. jippi). Nu känns det ännu lite mindre orealisktiskt efter alla fina komplimanger jag har fått:D



<3

2009-04-30 @ 14:51:01
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, min lilla trollunge! tack för en fin dag

2009-05-01 @ 15:11:11
URL: http://clingingontoair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0