Nu är jag fri!!

Idag klockan elva träffade jag min läkare. Nu är jag officiellt utskriven!! Det är så himla underbart. Jag känner mig fri, vuxen och lycklig:) Ikväll ska det firas med grill och rödvin..

Igår var jag och Ida på travet. Träffade den där killen som Ida har blivit lite betuttad i. Den där killen var inte vilken kille som helt utan VIKTOR ÅKERBLOM! Det är ju inte varje dag man stöter på en kändis. Ganska söt är han ju också och rolig framför allt! Jag skrattade så att jag tjöt åt hans humor. Det är hans mamma som bor i Mantorp och håller på med travhästar. Ida hjälper henne lite ibland så på den vägen är det...
Men det hände en fruktansvärd olycka på travet. Två ekipage krockade med varandra så båda kuskarna fick åka ambulans. Shit vad läskigt det var! Men det visade sig att det gick bra med både hästar och människor.
Sen drog jag och Ida till mamma på jobbet där vi käkade lite lunch. 
På kvällen följde jag med Petra upp till stallet när hon skulle träna med hästen. Träffade även en massa stallmänniskor som jag inte har träffat på väldigt länge. Long time, no seen. Behöver jag tillägga att jag är fruktansvärt sugen på att komma igång med ridningen igen? Ska faktiskt rida ut med Petra nu i eftermiddag.

Vilket underbart väder det är ute. Solade lite på altanen där det var lite lä och solen gassade på. Tror nog minsann att mina kinder börjar anta en lite rödare nyans än innan:) 

Ikväll kommer Ida hit. Hon sover nog över också eftersom det ska pimplas lite vin här framåt kvällningen.


Honom har jag träffat:)

Kommentarer
Postat av: Josse

Han är ju SÅ snygg!!

2009-04-17 @ 16:57:12
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: Elin.

Gud vad härligt det låter med ridning.

Jag har provat på att rida en gång på 4h, om du vet vad det är? Då fick man rida en lite tur på hästen och det var jättekul tyckte jag!

Jag skulle gärna kunna tänka mig att rida ute i skogen någon gång, brukar du det?

Kämpa på.

Kramar Elin. <3

2009-04-17 @ 19:15:31
URL: http://eellann.blogg.se/
Postat av: Mia

Har följt din blogg ett tag och tycker du verkar vara en grym kämpe! GRATTIS till utskrivningen, vet själv hur det är.



försiktig kram

Mia

Postat av: Malin

Åh vad underbart att höra älskade vän! Grattis, du har varit så duktig, stark och modig. Fortsätt så :)



2009-04-18 @ 15:50:25
Postat av: Jonna

Jag är stolt över dig Lina! Det är så skönt att höra att du mår så mycket bättre :D Ska bli så kul att träffa dig när jag kommer hem. Nu är det dags för gamla/nya Lina att fortsätta i rätt riktning och ta livet som det ska tas, med storm ;)

<3

2009-04-23 @ 09:43:53
Postat av: Jonna

Ps. Maria och jag såg Viktor i Trysil en gång ;) Han är super charmig tycker jag. Skoj att han hänger på Mantorps traven! :P Ds.

2009-04-23 @ 09:45:41
Postat av: Karin

Han är så söt, och heeet! :)

2009-04-24 @ 19:49:46
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Minna

najs!

2009-04-24 @ 19:52:16
URL: http://minnaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0