Påskdagen

Söndag idag. Vädret är lite mulet men det gör mig inget. Jag är så glad och sprallig ändå. Vårkänslorna bubblar i hela kroppen! Jag trivs så bra här hemma nu. Jag måste erkänna att under den period då jag var som sjukast så var det hemskt att vara här. Framför allt ensam. Nu är det andra tider minsann:)

Har inte gjort särskilt mycket än denna dag med tanke på att jag vaknade tidigt, halv sju. Åt frukost tillsammans med mamma innan hon åkte till jobbet. Pappa håller på och grejar i garaget. Där trivs han;) Bland alla muttrar, skruvar och verktyg. Får se om vi tar tag i mitt rum sen. Alla tapeter är i stort sett nerrivna så det är bara sängen, garderoberna och listerna som ska ut också. Vi får se vad vi hinner med.
Jag ska åka upp till farmor och fika runt två. Hon blev så glad när jag frågade henne igår! Kanske att jag hinner baka något. Kanske en sockerkaka eller några muffins?

Igår kom min kära bror med fru och barn hit. Även lilla farmor. Vi käkade påsklunch och tog sen en fika ute i trädgården. Jag tror nog att termometern visade 17 grader! Jag fick lite färg i ansiktet på köpet.

Ha en fortsatt glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt det låter som du har haft det under påsk. Träffat Otto och ridit en tur på honom, det måste varit underbart! Bor han vid er?



Ja, jag känner mig så himla pepp nu, jag vill verkligen bli frisk! Jag vill liksom inte hålla på att "dalta" längre.. jag ska göra vad som krävs nu.

Hur har det gått för dig nu under påsk då?

Vi klarar det här tillsammans, eller hur tjejen?

<3

Saknar dig, kram.

Hör av dig som dagt va!

2009-04-12 @ 18:50:23
URL: http://eellann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0