Sunshine

Jag strålar! Solen strålar! Livet strålar! Kan det bli mycket bättre?

Idag är jag så lycklig och sprallig i hela kroppen. Är det vårkänslor kanske? När jag känner såhär så finns inte sjukdomen alls. Det är så att jag tvivlar på att den existerar överhuvudtaget. Dock är jag väl medveten om att den finns kvar. Fast inte lika mycket längre. Jag börjar ta tillbaka kontrollen över mitt liv. Varför ska man må dåligt med ett självdestruktivt levnadssätt när livet har så mycket att ge?
Den friska Lina har haft en underbar dag denna lördag!

Mamma och Ida kom hit och vi åkte en sväng till hamnen och fikade utomhus. Det var varmt! Även fast det lockade att klä av sig jackan så lät jag den vara på. Luften är fortfarande kall och jag vill inte riskera att åka på en förkylning. Framförallt inte nu när jag har en långpermission framför mig.
Mamma hade med sig ett paket som jag fått i posten. Det var en jättesöt nalle! Avsändaren var lilla Mette:) Den sitter bredvid min säng nu.

Jag har gjort det lite påskfint i mitt lilla krypin. Fick Mogge (en av personalen) att damsuga och svabba golvet samt byta sängkläder. Nej, jag är inte en latmask. Jag får dessvärre inte göra det själv...
Ser riktigt fräscht ut nu. Pricken över i:et blev de lila tulpanerna som mamma och jag köpte igår. En liten påskkyckling köpte jag på ÖB idag med. Men den gick sönder:( Den åkte ner i golvet och gick av på mitten. Blev riktigt tjurig faktiskt. Men vad kan man räkna med för kvalité när den kostade 5.95 ?

Robinson ikväll. Sen vet jag inte vad om händer. Troligtvis inget speciellt. Lägga mig tidigt så att det blir morgon fort. När jag vaknar har jag bara fyra dagar kvar till hemfärden.

       
Trasig kyckling :(                   Den söta nallen från Mette och en liten skymt av tulpanerna

Kommentarer
Postat av: Lorena

Var någonstans är du i behandling?

2009-04-04 @ 19:40:00
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!



eller kanske rösta på mig i MTV:s modelltävling, där jag är 1 av 9 finalister?



http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=70329



kram!

2009-04-04 @ 19:41:19
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heeeej, visst har det varit underbart väder idag? 20 grader hos mig, iaf! =D

2009-04-04 @ 19:42:35
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Josse

Det är väldigt roligt att läsa din blogg, du är en pärla och jag är övertygad om att du kommer klara det här nu! Fortsätt kämpa nu tjejen!

2009-04-04 @ 20:08:57
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: Johanna

kycklingen blev verkligen halshuggen, stackarn..! skönt att du får komma hem en liten längre sväng i påsk :D jag kommer hem på fredan.. vi måste träffas :D ha de bra gums i vårvädret

Love you



puss o kram

johanna

2009-04-05 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0