Världens tråkigaste dag

Fy sjutton vilken seg söndag! Jag känner mig fruktansvärt uttråkad och har en extrem hemlängtan. Lyckades fjäska till mig en långpromenad innan middagen. Tyvärr var inte vädret lika fint som igår men det var skönt att bara få komma ut och få luft.
Dagen känns nog extra långdragen eftersom jag vaknade alla redan vid halv sju (!) Konstigt med tanke på att jag inte somnade förrän halv ett. Först kunde jag inte komma på varför jag inte kunde somna, men poletten ramlade ner när jag insåg att expresson som slank ner när jag fikade med mamma och ida igår gjorde mig pigg. Kan ju inte somna på kvällen om jag dricker kaffe för sent på eftermiddagen.

Har egentligen inget roligt att berätta om så jag ska inte bli särskilt långrandig här. Tänkte däremot passa på att skryta om att jag åt en ruta mörk choklad igår! Det var den chokladbit som jag var sugen på i fredags men inte klarade av att äta just då. Hade ju en liten "down-dag" i fredags. Det var med pistagenötter i, riktigt smarrig:)

God kväll på er! Själv ska jag ladda batterierna till den nya veckan som kommer, med att slappa till söndagsfilmen på fyran klockan nio.



Kommentarer
Postat av: molly

hej på dig :)

allt bra med dig i denna stund? hoppas det :)

tyvärr had ejag ingen sol igår utan regnblandad snö så jag var bara inomhus oc hsamma sak denna dag.

choklad med pistage är så gott :) min favorit bland marabou premiums sorter, fast sesamfrö och apelsin är också goda :) har du testat dem? hallon är dock inte lika god...

ska du hitta på något trevligt till veckan? ska du bort i påsk eller vara hemma? jag ska vara hemma med familjen.

ha en fortsatt bra kväll :)

kramar

2009-04-05 @ 19:12:00
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: molly

hej på dig!

hoppas att din måndag hittills har varit bra :)

ja, chili är en god choklad :)

härligt att fira påsk med familjen :)

ja, müslin från min müsli är verkligen jättegod :) kul att man kan få sin alldeles egna unika blandning :)

du får ha en fortsatt bra dag och ta hand om dig! :)

Kram

2009-04-06 @ 12:57:00
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0