värmen är tillbaka!

Vad härligt att det hann att bli lite mer sol nu i sommar innan den tar slut. Det borde inte finnas mer regn i molnen nu, de måste vara uttorkade för shit vad det ha regnat!
Igår var jag och mamman på Skänninge marken. Jag brukar gillar att gå på marknader men igår höll jag nästan på att få panik. Det var fruktansvärt vamt och massor med folk och jag ville bara ut där från. Jag nästan sprang sista biten pågatan innan folkmassan hade lösts upp. Och mamma efter med alla påsar. Har jag fått torgskräck mån tro? Nej, det hoppas jag verkligen inte!

Ja, jag känner mig ganska tom på inspiration. Vet inte riktigt vad jag ska använda tangenterna till idag. Kom på att jag aldrig har haft frågestund. Många andra har det i sina bloggar. Är det något av intresse?

Simma lugnt i värmen!

Kommentarer
Postat av: stina

Jo jag känner lite så för dig med, haha, fy så mycket kul vi hade tillsammans! :) Har ingen egen längre, men hjälper svärmor lite med hennes två unghästar, tanken är att dom ska hoppas in så småningom och då skulle jag eventuellt tävla dom lite, men än så länge är dom på tok för barnsliga i huvudet! :) kram

2009-08-06 @ 17:59:39
URL: http://pindur.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur började allt? och vad har du för bmi?

mvh

2009-08-06 @ 21:44:29
Postat av: nora

Du kunde ju kommit över en sväng! så kunde vi gått lite tsm:)

jag gick med elin men du kunde ju också vart med. synd att du inte sa ngt:(

ha det bäst, vi syns ju snart, för snart är det dags för återträff.

kram nora<3

2009-08-07 @ 11:42:52
Postat av: j

Hej!:)

Jag undrar hur gammal du är och hur länge du varit sjuk? Vad du får för hjälp och hur du äter en vanlig dag? Efter eget eller matschema?

2009-08-09 @ 02:08:26
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Frida

Kämpa gumman. Saknar dig massor!

2009-08-10 @ 01:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0