Akupunktur

Igår kväll fick jag lite akupunktur. En av nattpersonalen kan utföra sånt. Jag har alltid varit nyfiken på det men har inte haft möjlighet att prova på. Det var faktiskt riktigt coolt! Trodde att det skulle göra ont men det kändes knappt. Jag låg där med nålarna i ca 30 minuter. Jag kände inget direkt speciellt men jag blev väldigt lugn och avslappnad. Men jag har ju inte ont någonstans i kroppen så det borde ju inte vara någon större skillnad. Men jag kommer lätt att prova det igen!

Idag har jag varit uppe på LPC. Jag gillar tisdagar. Att få prata av sig med såna som vet och förstår alla knäppa saker man känner. En av tjejerna som jag kommer väldigt bra överrens med blev inlagd här idag. Jag vill ju inte ha henne här på 48:an egentligen. Men det är ändå trevligt att vi är här samtidigt och kan stötta varandra.
En annan av tjejerna åker upp till Varberg till ett behandlingshem där. Det är mycket förändringar som händer i våra liv. Men till det positiva även om det inte verkar som det i början.

Annars har jag pysslat lite i eftermiddag. Har hållt på med lite scrapbooking och födelsedagskort. Det är ju några som fyller här framöver. Jag blev nöjd med dem.
Får se hur kvällen ser ur. Antagligen kommer jag kolla på doktor House och sen läsa i min bok.

Nehepp, snart dags för käk. Igen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är såå stolt över dig tjejen, ville bara att du skulle veta de..!



puss och kram

2009-02-20 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0