Boxholm, here I come

Idag så ska jag åka hem! Det var det första jag tänkte på när jag vaknade i morse. Moster Inger kommer och hämtar mig eftersom mamma jobbar till 2. Eller var det klockan 3?
Jag ska flirta med mina långa ögonfransar och be om en långpromenad. Vädret är ju helt fantastiskt! Det brukar det för det mesta vara när jag ska på permission. Jag har vädergudarna på min sida, haha:)

I helgen kommer det vara många vikarier här då den ordinarie personalen ska på någon DBT-kurs. En yngre tjej av personalen kom in till mig för en stund sen och vi pratade lite. Hon är jättegullig! Hon sa att jag såg mycket piggare ut än sist hon såg mig. Det är så bra att höra det, för jag känner mig betydligt piggare.

Det har kommit in mycket patienter här. Nu är det fullt. Till och med överbeläggningar. Jag verkligen kan irritera ihjäl mig på en del patienter. Jag tror mitt humör börjar komma tillbaka.
Men det är bara att stå ut.

Nu är det mellis, så nu måste jag bege mig ut innan de knackar på och ser vad jag sysslar med ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0