En glad överraskning

Efter frukosten idag så fick jag en överraskning. Jag fick besök av mamma! Jag visste inte om att hon skulle dyka upp.  Åh, vad glad jag blev:) Jag kände att jag behövde hennes varma kramar.

Förmiddagen har spenderats uppe på LPC. Jag drack ett nytt te, som heter söt lakrits från friggs. Det är banne mig det godaste te jag någonsin druckit. Jag har andra tesorter från samma märke. Blåbär och orientalisk kanel som jag varmt kan rekommendera. (Och nej, jag är inte sponsrad av friggs och är inte deras nya PR-konsult)
Dagens tema på diskussionen var motivation. Vad det är som gör att man vill lämna sjukdomen. Jag vet precis vad mina motivationer är. Jag har tillochmed gjort en önskelista på saker som jag vill göra, uppleva och känna. Jag kollar på denna lista varje gång jag har det svårt, för att påminna mig om vad jag har att kämpa för. Behöver jag tillägga att börja rida står överst på önskelistan?

Ida kom förbi nyss innan fikat. Jag tvingade med henne på en sväng utomhus. Jag ser till att hon ligger i hårdträning, haha!
Nu ska jag lösa lite korsord och kika runt på tradera som har blivit min nya hobby. Jag har köpt 2 st navelpiercingar väldigt billigt.

Ort Te Sot Lakrits WEB.jpgDet supergoda tet "söt lakrits"

Kommentarer
Postat av: Sara

Du MÅSTE prova Darjeeling nåt.. Det är såå gott!!



jag kunde inte komma in en sväng tyvärr, då mamma behövde bilen! jag ska försöka komma så snart jag kan igen!! Kämpa på älskling! <3

2009-02-24 @ 23:33:35
URL: http://sara1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0