En perfekt dag

Gårdagen var fulländad. Det var verkligen min dag! Tyvärr gick tiden väldigt fort men jag hann med och pussa på Otto, vilket var det viktigaste:) Petter, Nina och Alvin kom förbi en sväng och vi tog en liten promenad tillsammans. Vädret var helt otroligt. Hade glömt bort hur fint det kan vara ute, hemma i Boxholm. Det är faktiskt ett positivt framsteg. Nu har mina sinnen börjat komma igång igen. Lukter, smaker, färger. Förut så lade jag inte märke till alla saker i min omgivning. Jag gick i min lilla bubbla med alla tankar. Känns som om jag har blivit född på nytt.
Vi lagade tacos som vi mumsade i oss samtidigt som vi tittade på hästhoppning på tv. Måste även passa på att skryta lite. Jag åt glass till efterrätt! Det smakade riktigt bra. Även fast jag var proppmätt så gick det bra.

Vaknade idag på superhumör. Som nu för tiden allt mer hör till vanligheten. Fast jag hade ändå en liten jobbig känsla som låg och skavde någonstans där inne. Idag skulle jag äta helportion för första gången. Men jag bestämde mig att inte tänka allt för mycket eller låta nervositeten ta över. Istället så körde jag på som vanligt.
Tro det eller ej, men det gick förvånansvärt bra! Ingen smärta i magen och ingen större ångest. Personalen tyckte att jag var jätteduktig. Jag kan inte annat än att hålla med;)

Mamma och farmor har tittat hit också. Tog en sväng förbi kiosken där jag köpte en tidning. Även apoteket besöktes där jag köpte en nattcreme, en fotfil och en nagelsax. Shopoholic?

Idag ska Ida hoppa med Otto för Tord. Jag är faktiskt avundsjuk på henne...Mamma skulle filma så jag får titta på det sen.
Annars är allt bra. Lite ont/spänd i nacken. Men min sjukgymnast kommer på onsdag. BOLLMASSAGE!! Skönt..
Jocke kommer sen och hälsar på mig ikväll. Ja, dagarna rullar på.
Har fått en ny rumskamrat. jag föredrar att bo själv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är Lina!! =D Helt otroligt! Fortsätt så! Jag jobbar på lördag i Motala. Ska jag komma förbi en sväng efter jobbet? <3

2009-02-17 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0