Jag räknar ner

Snart så bär det iväg hemåt. Jag är väldigt glad och förväntansfull. Det är lite tråkigt att tiden är så knapp, men jag kommer ju få mer och mer permissioner allt eftersom.
Jag vaknade i natt vid halv tre och var tvungen att springa på toa. Min blåsa var gigantisk! Sen kunde jag nästan inte somna om. Jag låg bara och tänkte på min hemfärd. Hur jag ska planera timmarna för att få ut så mycket som möjligt. Jag SKA i alla fall upp till Otto, och sen vill jag ut en sväng och få frisk luft. Sen ska jag o Ida hyra en film och laga tacos. Sen får jag se hur fort klockan tickar på.

Jag har tänkt att försöka smussla med mig min kamera hemifrån. Jag tycker min blogg ser så tråkig ut utan bilder. även fast jag inte får ta kort på avdelnignen eller på patienter (vilket jag förstår p.g.a. sekretess) så kan jag ju ta lite kort på mitt lilla rum.

Oj, nu är det bara  en och en halv timme kvar!! :)

Från det ena till det andra så har det även bestämts att jag ska öka på mitt matschema från och med måndag, då jag ska gå upp till hel portion vid luchen. Det känns riktigt bra. Nu i alla fall. Får se i morgon hur sjukdomen reagerar. Jag känner i alla fall att jag är redo för lite tuffare utmaningar nu. Jag ska ju upp i vikt. Det är den enda medicinen!

Måns ägde ju igår! Vilken tur att han gick vidare. Fast jag gillade cookies n' beans, men det kanske inte slår internationellt. Fast Petra Mede som promgramledare förstör allt tycker jag. Hon försöker sig på en massa skämt följt av en paus så att publiken kan skratta. Problemet är att ingen gör det... Luuk var 1000 gånger bättre!


Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna

håller helt med dig tjejen petra suger som programledare.. miss you

2009-02-20 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0