Jag strålar

Jag är så glad! Jag känner mig stark och lycklig. Plus att jag får komma hem i morgon OCH någon dag mitt i veckan. Och OM  allt fungerar som det ska så får jag sova hemma en natt nästa helg! Jag är på G nu...

Blev inte så mycket uppdaterat här igår. Anledningen är att jag har fått en ny rumskamrat (igen) som är en tant (igen) som heter Berit (igen). Dock är det inte samma Berit. Denna Berit är ganska..Hm, hur ska jag uttrycka mig? Argsint av sig. Hon svär över att vara här, maten är skit, personalen är skit, hon kan inte sova om nätterna...Ett ständigt tjat och gnat om allt. Det är ju tur att jag är glad. Synd att det inte smittar av sig på henne.

Gårdagens vägning gick bra. Jag hade gått upp ett helt kilo. Vilket var tvunget nästan eftersom jag har stått still i två veckors tid. Det blev faktiskt inte så mycket protester från anorexin ändå. Jag tror att jag har tagit kommandot och tystat ner henne rejält.

Har smusslat lite med kameran. Tänkte visa en bild på mitt "fina och hemtrevliga" rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0