Melodifestivalen

Då är det återigen dags för melodifestivalen. Överskattat? Jo, kanske det men det är något visst med det ändå. Kommentera låtar, klädval, knäppa uttalanden. MEN (som Tony Irving brukar säga) Ingen kommer att slå Björn Gustavssons underhållning från förra året!

Även denna dag har rullat på bra. Fick besök av Johanna! Det var så roligt. Att prata gamla minnen, tokiga fester, hästar, killar och en massa annat. Sånt är helt underbart!
Mamma och pappa kom förbi också. Drog med mig och min nya kompis rullstolen till Ica Maxi. Fy sjutton vad tråkigt, tänker säkert ni. Men för en lättroad, rastlös, uttråkad blondin kan det faktiskt förgylla vardagen!
Inhandlade lite frukt, ett nagellack, tandkräm, läkerol och till sist men definitivt inte minst, en chokladkaka. Lindt, mörk choklad med chilismak. Tänkte att det är ju trots allt lördag och melodifestival, så om jag vågar och blir sugen så har jag lite mums att gnaga på:)

Tänker inte bli särskilt långrandig här idag så jag avslutar här och hoppas att ni alla får en underbar lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så roligt att hälsa på dig;) oj du handlade en hel del efter jag hade åkt ser jag:D

haha rullstolen regerade, vi skulle ha ställt oss på handikapparkeringen som du sa, man måste ju se sina fördelar med att ha den..!

2009-02-10 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0