Näsblod

Usch! Vaknade i morse av att jag fick näsblod igen. Jag vet inte varför jag får det hela tiden. Jobbigt är det i alla fall.

Denna dag har gått riktigt fort. Ida kom och hälsade på mig vid nio i morse. Hon hade sovit över hos hennes bror som bor här i Motala. Bara tvärs över gatan.
Efter tiomelliset så kom hon tillbaka igen och denna gång kom även mor och far. Vädret var väldigt härligt så vi tog en sväng ute i friska luften. En fika hann vi även med innan jag skulle äta lunch vid tolv, som idag var kyckling, potatis och sås.
Lite tjafs vid matbordet idag. Jag ville inte ha såsen så jag var tvungen att ta mer potatis. Det var en riktig pärs kan jag säga som slutade med att jag inte lyckades få i mig all potatis. Så lite motigt har det varit här.

Jag ser väldigt mycker fram emot morgondagen då jag ska ha permission. Mamma kommer och hämtar mig klockan ett. Så det är mindre än ett dygn kvar! Tänk att få komma hem och känna lukten av den speciella "hemdoften" som man alltid brukar lägga märke till när man har varit hemifrån ett tag. Och självklart ser jag fram emot att pussa på min lilla Dag Otto som jag längtar något fruktansvärt efter.

Just nu håller jag och plöjer mig igenom en bok som heter flyga drake. Den är väldigt bra och djup på samma gång. Har bara kommit halvvägs än så länge.

Jahopp. Ser på klockan att den börjar närma sig två. Suck! Är inte så pepp på näringsdrycken...men kaffet ser jag fram emot:)

Kommentarer
Postat av: sara

I'll be there!

2009-02-01 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0