På bettet igen

Har haft två lite sämre dagar nu. Med sämre dagar menar jag att jag har känt mig lite ledsen och förtvivlad. Matintaget har inte blivit drabbad, vilket det blev förut. Innan så "tog jag ut" allt det jobbiga på maten. Det enda som jag kunde kontrollera. Men nu är det inte jag som har kontrollen längre. Det var nog det jobbigaste med att komma hit, att förlora min falska trygghet.
Men nu så mår jag bättre igen. Allt tack vare Mette som jag träffade idag. Hon sitter i samma sits som jag men vi stöttar varandra! Likaså idag hade vi en nyttig diskussion uppe på LPC.

I morgon kommer min sjugymnast hit till mig. Jag ser fram emot det! Känner att jag behöver bollmassage och lite avslappningsövningar. Har ju en skiva här som jag kan lyssna på. Med avslappningsmusik och mindfulness. Men jag har lite svårt med att sätta på det eftersom lilla Berit alltid sitter i fåtöljen på rummet. Blir lite svårt att komma i stämning och riktigt slappna av.

Känner mig helt tom i huvudet just nu. Hade massor nyss som jag ville skriva av mig, men det bara försvann, POFF!
Får se om jag återkommer lite senare igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter skönt att ha en vän som man kan prata med, helst om personen är i samma sits som en själv, stötta och hjälp varandra...! såg att du hade fått en ny granne hoppas de funkar bra, du är bara för snäll som hjälper henne:D..! puss

2009-02-10 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0