Snart är det dags

Jajjemänsan! När som helst blir jag faster på nytt. Inatt gick vattnet för Nina. Jag håller tummarna för henne och hoppas allt ska gå som det ska. Alvin ska sova hemma hos oss inatt (hemma i Boxholm alltså, inte här i Motala)
Det känns så overkligt på något vis. Ett ny liten individ är på väg att komma ut till världen.

Idag så kom min sjukgymnast. Massage och avslappning stod på schemat. Sen så har jag löst väldigt många korsord idag. Jag börjar nästan bli lite nördig med allt mitt korsordande. Förhoppningsvis så lär man sig något på det.

Mamma kom förbi med Alvin nu på eftermiddagen. Det var mysigt. Vi tog en sväng till Ica Maxi och handlade lite. Alvin fick åka i en kundvagn som är formad som en bil. Jag vet, det låter konstigt men den var gjord av plast, för barn. Hoppas ni fattar?
Mamma behövde inhandla lite till ikväll då hon ska ha symöte hemma. Inte för att de syr särskilt mycket längre utan de pratar mest. Varför de fortfarande kallar det för symöte är för mig en gåta.
Jag lyckades hitta några intressanta böcker som var på rea. Ska börja plöja en utav dom ikväll tror jag.

Annars har det varit en bra dag. Nu känner jag mig stark och peppad igen. Middagen var jobbig men jag gav mig inte. Envist så slog jag till häxan på axeln ordentligt! Haha, jag ska vinna denna kamp!

Jag och Mette har påbörjat en film. Patrik 1,5. Vi har lite kvar på den men den är riktigt bra. Ska se slutet efter kvällsfikat.

Blir nog en tidigt kväll för mig. Känner mig lite trött alla redan..



Kommentarer
Postat av: Frida

Kämpa på gumman =) Kunde jag titta förbi nån dag?

Pussar

2009-02-25 @ 23:19:55
URL: http://fridasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0