Snö

Det har kommit ner grymt mycket snö! Jag vill bara ut och göra snöänglar och åka pulka. Men framför allt vill jag upp på hästryggen för en härlig vintertur i skogen...

Igår hade jag permission och kunde därför inte dikta ihop något inlägg. Jag som har lovat (mig själv) att skriva varje dag. Hoppas att jag är förlåten;)
Alvin hade kalas. En jättefin tårta fick han! Formad som en bil. Han hade fullt upp med att leka med alla nya leksaker han fått. Träffade även syster med barn. Så himla underbart. Jag fick en rejäl kram av lilla Julia:)
Jag gav Sara den färdigstickade halsduken. Den passade henne riktigt bra måste jag säga. Mitt nästa projekt är nog en kofta eller en tröja.
Bror hjälpte mig med att ladda ner lite filmer till datorn så att jag har lite att sysselsätta mig med. Tusen tack!
Hälsade på pollen också. Jag saknar verkligen doften av stall. Man tänker mer på det när man inte känner doften dagligen. Hästskit kan lukta gott!
Dagen bara rann iväg och jag var tvungen att vara tillbaka till kvällsfikat. Jag vill komma hem för gott!!

Kollade på melodifestival och hästhoppning igår. Så hela gårdagen var perfekt. Fast jag hade det lite jobbigt igår kväll. Vet inte varför. Eller jo, egentligen vet jag det. Jag kände att mina jeans satt tajtare än vad de brukar. Jag VET att det är postitivt men den är jävligt tufft. Känns som om fett väller ut över byxlinningen.
Jag vill ju gå upp men min kropp känns främmande och äcklig just nu. Mette sa att jag skulle slänga alla kläder altertativt lämna in dem på en insamling och köpa nya kläder allt eftersom. Det tycker jag låter som en mycket bra idé. Kanske en dyr idé, men vad spelar pengar för roll? Jag gör vad som helst för att bli bra och för att underlätta mitt tillfrisknande.
Även Mette hade det jobbigt igår. Men vi satt i soffan och pratade. Vi kramades, grät och skrattade. Avrundade kvällen med lite bollmassage och tedrickande. Utan henne skulle allt vara tusen gånger tuffare.

Har äntligen fixat lite bilder nu! Ha en bra avslutning på veckan allihopa.

                                    
Sara i sin halsduk                                     Alvins coola biltårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0