Tjohoo!

Gissa vem som fick permission i morgon? JAG! Jag har så fantastiskt glad att jag tror jag spricker av glädje!
Mötet gick bra. Vi kom överens om att öka till helportion på middagen också eftersom jag har stått still (på vågen alltså). Det känns helt okej faktiskt. Jag vill ju inget hellre än att bli bra så I do whatever it takes.
Lotta Fasth var här igår. Det var roligt att se henne. Hon hade med sig en hästtidning till mig som jag har läst typ 3 gånger,haha:)

Annars så har det inte hänt särskilt mycket idag. Förhoppningsvis så får jag rulla ut på en liten sväng sen. Tänkte införskaffa lite frukt, juice och läkerol.  Och om det finns så ska jag även köpa te. Ettt speciellt te som smakar lakrits. Jag fick prova det igår av Mette och den smakade gudomligt gott!

Kväll blir det tv:n som blir min (och Mettes) tidsfördriv. Såg även i tidningen att de sänder från Göteborgs horse show. KLOCKAN 22! Varför ska ridsporten alltid sändas på så sena tider? Jag blir arg över hur denna sport diskrimineras. Jag är avundsjuk på alla människor som är där i ser det live. Och alla som shoppar loss på mässan. Suck..Om jag inte hade varit här så skulle jag ha varit där.

GRATTIS till Alvin som fyller 3 år idag! Han har blivit en stor kille som snart får sig ett litet syskon.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jonna

Julia var ju med i Scandinavium! :D Picasso blev dock väldigt spänd och stissig och rev endel men ändå! ;)

De som vi sålde Lucky till, Rossanna, hennes stora syster kom tvåa! :D :D Så glad øver att han har fått den sån bra familj.

Vad kul det är att du börjat skriva så mycket i bloggen. Det uppskattas verkligen av mig som inte kan prata med dig så lätt :) Kämpa på Lina! :D

2009-02-26 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0