Två veckor

Idag har jag varit här i två veckor. Det är med blandade känslor. Jag känner att jag har gjort stora framsteg och att jag är stakare, både psykiskt och fysiskt. Men just nu längtar jag mest hem. Hem till allt det vanliga. Att kunna gå utanför dörren utan att be om lov, att kunna sova i sin egen säng och framförallt träffa alla nära och kära!
Men jag hoppas att den dagen kommer väldigt snart.

Idag så har mamma varit på besök. Vi satte oss i cafeterian en stund och fikade och skrapade en skrapbingo, som vi tyvärr inte vann något på.
Annars så har dagen gått väldigt segt. Jag har läst ut en bok i alla fall. Den var riktigt bra. Gripande och känslosam på samma gång.

I morgon ska jag träffa min läkare, även kallad terminator. Haha, ett internt skämt mellan mig och några i personalen. Kan dra den visan i morgon. Jag hoppas på att få mer permission och lite mer konkreta mål.

Jag måste ut på kvällsfika nu, men jag uppdaterar mer senare ikväll eller i morgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0