God morgon

Ni anar inte hur lycklig jag är över att jag äntligen har internet på mitt rum. Jag trodde aldrig att jag Lina, som egentligen inte är särskilt aktiv på internet i vanliga fall, skulle sakna det. Kommer skriva här varje dag för att fördriva tiden. Jag får ju som sagt inte göra särskilt mycket...Rastlös? Svar JA. Jag har i alla fall läst ut Stieg Larssons andra bok nu. Flickan som lekte med elden. En kanonbra bok som jag kan rekommendera. Men läst den första innan. De kommer ju ut på film snart by the way.

Idag ska jag gå ner till cafeterian eller ICA. Jag måste handla halstabletter. Är väldigt sugen på läkerol faktiskt. Men jag vet ju hur det kommer att bli. Jag kommer sätta i mig hela paketet o sen blir det att springa på toan, eller hur sara?
Blev förkyld samma dag som jag kom hit. Febern har gett sig men inte halsen och näsan. Och jag kan säga det att här visar de ingen som helst hänsyn till att man inte har samma matlust när man har feber.

I går var jag uppe på LPC, ätstörningsenheten, som ligger 2 trappor upp. Jag har börjat i en grupp där med 4 andra tjejer i samma situation. Där har vi mellanmål, pratar, äter lunch och sedan vilar. Vila innebär att ligga under ett värmetäcke för att motverka ångest. Och om man vill så kan man även få massage. Jättegulliga tjejer!
Vi kommer även att "träna" på att gå ut och fika tillsammans och äta på restaurang.

Petter, Nina och Alvin kom och hälsade på mig igår. Mysigt! Lille Alvin kittlade mig till förbannelse och berättade om en stor hjullastare som han hade sett. Lik sin farfar? Inte ett dugg.

jahopp, klockan är snart tio = mellis= näringsdryck. Fy fasen. De göder mig på det här stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0