Håller mina tummar

Väcktes klockan kvart över sju för att vägas. Yrvaken ställde jag mig på den hemska vågen. Fick panik när jag såg siffrorna. Jag har gått upp sjuuuukt mycket! Detta bevisar bara att mina tankar stämmer. Jag kan inte äta något utan att bli stor. Tjockkänslorna kommer och hälsar på.
Agneta sa att det mest troliga var att det är vätska i kroppen eftersom jag avr uttorkad när jag kom hit. Men ändå...Säg det till sjukdomen som tjatar i mitt öra att jag inte får äta mer nu.

Halv tio hade jag tid för magnet röntgen. Detta har och göra med mia små avsvimmningar/krampanfall. Allt för att se så att det inte är epilepsi. Trodde att det skulle vara värre än vad det var. Man åker liksom in i en trång tub som låter och tar bilder på hjärnan. Undra hur många hjärnceller de hittade, haha!
Var tvungen att ta ut min navelpiercing. Ska ju ha den i ett halvår innan man får ta ut den. Men lyckligtvis fick jag i den igen utan större problem och den ser fin ut.

Ska träffa min läkare klockan två. Är spänd på vad han kommer att säga. Men tanke på min viktuppgång så borde jag kunna förhandla till mig permissioner. Hoppas även att vi kan plocka bort minst en näringsdryck. Hatar dom. De sätter sig på magen och låren. Har försökt lista ut något smidigt sätt att hälla ut dom. Typ i någon blomkruka eller nått men det är svårt när de sitter och vaktar mig hela tiden.

Tänkte visa hur mina matdagar ser ut. I hopp om att få lite sympati :)

8.00-8.30 Frukost - 1 dl fil, ½ dl musli, 1 smörgås (med smör och plålägg), 1 glas juice.
10.00-10.30 Mellis - 1 näringsdryck och en skorpa
12.00-12.30 Luch - halv portion
14.00-14.30 Mellis - 1 näringsdryck och en frukt
17.00-17.30 Middag - halv portion
19.30- 20.00 Kvällsfika - 1 näringsdryck och en halv smörgås

Stackars mig...
Uppdaterar efter mötet med läkaren.

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskling, jag önskar att jag kunde ge dig sympati vad gäller måltidern, men de ser jättebra ut!





P.S I mina ögon är du alltid vacker.

2009-01-29 @ 18:04:32
Postat av: Sara

Lina, det som du ser som världens viktuppgång och jordens undergång ser vi knappt och det är jordens överlevnad, din överlevnad denna viktuppgång! allt vi bryr oss om..

2009-01-29 @ 18:14:37
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej min sockertopp!!Nu äntligen har jag hittat hit:D Jag vet att du tycker de ser hemskt ut på vågen men glöm inte bort att de är sjukdomen som tycker de inte du Lina min bästa vän, var starkare än sjukdomen det vet jag att du kan, du är ju starkare och mer envis än mig men förstår att sjukdomen har gnagt fast på din kropp men den ska bort kanske inte idag inte i morgon men inom sin tid när du har besegrat den!!

Älskar dig gumman

häng i nu .. glöm inte bort att du inte är ensam vi finns här men stäng inte ute oss bara för vi vill vara med vad som än händer dig..!

PS härligt att du har fått internet:D



Puss o kram



johanna

2009-01-30 @ 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0