Nytt år, nya möjligheter

Jag har haft lite semester fråan allt vad datorer heter. Röda dagar = lediga dagar, haha!

Julen avklarad likaså nyår. 2009 infirades uppe hos syster yster med familj i Uppsala. En trevlig och stillsam början på det nya året. Jag kände bara att jag behövde komma ifrån husets väggar här hemma i Boxholm och att min syster ett ett fantastiskt stöd för mig just nu. Hon är helt underbar!

Just det! Jag fick ett ryck i förgår och chockerade mina päron. "Titta pappa!" sa jag och drog upp tröjan och visade stolt upp min piercing i naveln. Han fick en smärre chock men reagerade inte allt för drastiskt. Ännu är jag kvarskriven i testamentet. Den är såå fin. Tänk att jag har längtat efter det här sedan femte klass. Känns helt overkligt för mig.

Igår röjde jag mitt rum vilket tog hela dagen. Jag ska göra om allt! Eftersom jag uppenbarligen inte fick flytta än för mina föräldrar. (Jag förstår inte varför) så krävde jag att jag ska göra om. Nya tapeter, nytt golv, nya garderober, you name it.
Jag har en bild hur det ska se ut och det kommer bli kanonbra.

På tal om något helt annat så drömde jag konstigt inatt. Jag drömde om Anders Johnsson. Min förra engelska lärare. Märkligt...

Nehepp, nu måste jag sätta fart. Ska träffa Maria på Gusto klockan elva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0