permission

Yes! Jag fick permission på måndag då jag och mamma ska på tjejkväll på Mantorps travbana. Detta fick vi i julklapp av Sara och Petter med familjer. Jag trodde faktiskt att jag skulle få tillbringa natten hemma, men icke..Jag få vara glad åt det jag får:)
En annan bra grej som hände igår var att en näringsdryck plockades bort och nu ska jag iställer äta full portion vid frukost. Jippi!! (efter mycket tjat och fjäsk från min sida)

Förmiddagen gick fort förbi tack vare att mamma och Ida kom och hälsade på mig. Vi drog en sväng till ICA för att handla juice och clementiner. Juicen som finns här smakar skit. Självklart var ju mamma tvungen att köra min i den förbannade rullstolen, vilket var en ganska rolig åktur. Hon måste skaffa körkort för rullstolar, säger jag bara. Hon lyckades nog köra in i varenda hylla inne i affären. Och inte nog med det så höll hon på att välta mig när hon skulle gå ner för trottoarkanten. Shit vad lättroad jag har blivit nu för tiden!

Eftermiddagen har gått riktigt segt. Alla på avdelningen är jätteförkylda. Även personalen. Jag hoppas att jag slipper åka på en sväng till. Jag har fått min beskärda del.
Trött och seg är jag. Det som jag ser fram emot denna fredagskväll är Let's Dance. Lättroad som jag sa...

Kommentarer
Postat av: Lotta Sjögren-Åsberg

Hej Lina!

Kan du inte maila mig din mail adress!

Kram Lotta

2009-01-30 @ 18:40:33
Postat av: malin

jag tror på dig. som jag alltid har gjort.

2009-01-31 @ 01:24:13
Postat av: Anonym

Vad skönt att du börjat blogga igen, annars har jag ingen som helst möjlighet att veta hur du har det. Kämpa på! Pusssss

2009-01-31 @ 02:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0