En jävlig kamp

Idag har jag verkligen fått kämpa hela dagen. Hon har varit fördjävlig och varit väldigt aktiv med dumma tankar och idéer. Måste stolt berätta att jag inte har vikt av en tumm. Jag har ätit alla måltider och drycker och INTE gett mig ut på någon mer galen barfota-powerwalk i spöregnet. Jag vill ifrån denna sjukdom. Den har fått styra mitt liv alldeles för länge nu. Denna dag är ett steg närmare mitt mål. Jag ska dit och det kommer att gå vägen. Jag bara vet det! Jag är på gång nu..

Har även städat mitt rum idag. Jag gillar och städa. När jag kommer igång går det nästan inte att få stopp på mig. Framför allt inte efter 2 koppar kaffe;)
Nu ska jag hoppa i dushen. Blev genomblöt när jag tog in hästarna nyss.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: lena

va roligt att du e hemma igen o har börjat blogga igen..

duktig du e som kämpa på så bra.. det är en kamp o som du säger så är jag övertygad om att du kommer att vinna.. kram på dig

2009-07-12 @ 20:36:08
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: nora

Hur går det med pärlorna, det blev flera stora pärlor för denna jobbiga dag va?

kämpa! Du är bäst!!<3

2009-07-13 @ 14:08:18
Postat av: Eda

vad stolt jag blir över dej gumman..i morron ska vi ha sååå kul...puss puss

2009-07-14 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0