en sista chans..

Så sa min pappa igår. Jag har en chans på mig att vända i vikt annars så..Ja, vadå? Det sa han inte men jag antar att det inte är något roligt alternativ. Och jag tänker heller inte ta reda innebörden av annars
Att det är varit riktigt jobbitg nu ett tag är väl kanske ingen direkt nyhet. Allting blir så mycket värre när vikt, tankar och känslor börjar i en negativ spiral neråt igen..Det är nästan skrämmande hur hjärnan kan ändra min kroppsuppfattning på bara några veckor. Just nu tycker jag att jag ser ut som ett fläskberg, men ändå så har jag gått ner?! Och jag kände mig inte alls lika stor när jag blev utskriven från sjukhuset, då vågen visade mer kilon. Hej svälthjärna.. 

Men jag tänker inte hamna där jag var i januari. Jag tänker inte falla så långt och misshandla  mig och min kropp på det viset ännu en gång. Men vad är det då som sjukdomen lockar mig med? En falsk trygghet och ett isolerat liv. Låter detta spännande? Inte ett förbannade dugg! Dra åt pipsvängen med dig din dumma häxa, jag tänker slå dig tills du försvinner för gott. Lina ska komma tillbaka till livet..

Kommentarer
Postat av: lena

bara på det nu.. du kommer att fixa detta.. vi stöttar varandra.. du klarar det.. jag finns här med dig.. kram

2009-07-28 @ 12:17:44
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Du har ditt liv framför dig. Jag tror på dig, du är stark. Slåss för ditt liv, det kommer att bli bättre bara du vågar. Kämpa nu tjejen, det är du värd! Kämpa kämpa!!!!

2009-07-28 @ 20:19:04
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra dag :)

veg. bacon kan rekommenderas om du är sugen på att testa det :)

kramar

2009-07-29 @ 10:20:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Lina, du är fantastisk! Jag vet att du kommer att klara det här för du är så stark, ännu starkare än vad du tror! Det märkte jag direkt när vi lärde känna varandra. Jag saknar dig! Kram

2009-07-29 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0