Psst?! Är kusten klar?

Igår var den värsta dagen på väldigt länge. Allt blev lite bättre när mamma kom hem och "bankade" lite vett i skallen på mig genom lite peppning och spagetti med köttfärssås. Då tystade jag ner sjukodmens dumma idéer lite...Fast det var nog den svåraste måltiden någonsin. Jag började kallsvettas och strupen liksom vägrade att föra den vältuggade maten neråt. Lyckades till slut avsluta måltiden efter att fått kopiösa mängder köttfärs i luftstrupen..
Ångesten efter kom ganska direkt, men till slut så somnade jag av utmattning i soffan.
Fick oväntat besök av min underbara vän Sara som kom likt en räddande ängel! TACK Sara! Utan ditt stöd igår så skulle jag inte ha klarat av resten av dagen. Förlåt för att jag drar mig undan, men jag ska aldrig mer göra det igen!
Sara åte hem och vi bestämde för att ses i kväll. Vi ska titta på film och ha lite tjejmys. Har ju inte sett hennes nya lägenhet än..

Med röda, svullna ögon och 2 liter midre tårar i tårkanalerna så åkte jag och mami upp till hästen. Han fick dessvärre ta en vilodag igår då jag var rätt så utmattad både fysikskt och psykiskt.

Idag känns det lite bättre, men jag känner mig seg i hela kroppen och det gör mig förbannad. Känner mig lat när orken inte finns. Har nyss ätit frukost och än så länge verkar läget lugnt. Men jag vågar ändå inte andas ut helt för jag måste vara på min vakt. Slappnar jag av då kommer hon direkt.

Kommentarer
Postat av: lena

låter som du har det riktigt tufft nu.. men det där jobbiga kommer att försöka "skrämma" dig ett tag, men till slut ska det lägga sig mer o mer.. jag vet att du e stark o klarar det.. försök om du kan att inte dra dig undan , det ger bara sjukdomen mer spelrum.. är inte ett dugg värdelös.. kämpa på nu vännen.. kram

2009-07-23 @ 09:21:07
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra helg :) jag hoppas att du har haft en bra dag och att du mår bra?! :) trist att du inte har mått så bra på sista tiden. jag tänker på dig. ta hand om dig! kramkram

2009-07-24 @ 19:40:36
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0