PUUH

Vilken lättnad! Vågen visade inte ner. Men inte så mycket upp heller..Ett hekto. Men allt annat än ner är positivt. Med tanke på hur tuff de senaste dagarna har varit så kan jag inte räkna med något annat. Nu är det bara att tugga vidare till ett friskt liv.
Pratade med kära syster igår. Jag hade det jobbigt och visste inte vad jag skulle göra. Så istället för att göra några dumheter placerade jag mig i min turkosa saco-säck och knappade in hennes mobilnummer. Det hjälpte faktiskt. Hon stöttade mig till att orka kämpa vidare och att ignorera pappas opedagogiska predikningar om vad han anser om mig och sjukdomen. Ibland inser han inte hur hårt han sårar mig. Då storasyster och jag härstammar från samma pung och levt under samma tak som honom så förstod hon mig mer än väl. Hon tyckte att jag skulle lasta in hästen i transporten och komma över till Gotland och hälsa på dem där. Funderar faktiskt att gör det. För att komma ifrån ett tag.

Tänkte bjuda på några semesterbilder från Gran Canaria, enjoy!


Ida och jag på beachen

jag i mina nya solglasögon

Härlig utsikt!

Vi var på delfintur och såg delfiner!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej tjejen!

Låter som att våra farfäder är realtivt lika varandra, de verkar båda ha svårt att förstå att man är två personer, en sjuk o en frisk. Förstår dem till viss del i ofs men ibland kan man få känslan av att de inte ens försöker förstå...



Ha det bra o hälsa "päronen"

2009-07-15 @ 14:42:34
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och önskar en trevlig helg. take care!

2009-07-17 @ 13:06:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: lena

Hoppas att allt är bra med dig.. kram

2009-07-17 @ 15:21:26
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

är det anfi beach club?:)vi brukar bo där så jag kände igen de lite:P

2009-07-26 @ 20:20:27
URL: http://iin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0