Semester

Som ni kanske har märkt har jag helt oplanerat haft lite semester ifrån bloggen. Kände att tiden inte räckte till för att spenderas framför en fyrkantig skärm.
Men nu är jag tillbaka igen!:)
Hemkommen från semestern på Gran Canaria. En riktigt rolig vecka tillsammans med Ida, mor o far. Utmanade minsann sjukdomen ganska hårt med både det ena och det andra. Visst var det fruktansvärt tufft vid många tillfällen men utan Ida så skulle jag och pappa ha rykt ihop fler gånger än vad vi gjorde...
Att komma hem var både skänt och hemskt. Skönt att rida hästen igen men allt annat var långt ifrån på topp. Hade dåligt samvete för att jag har varit iväg och "flängt runt" i en hel vecka. En vanlig vecka med behandling framför mig gav mig ångest. Att ta ledigt ifrån LPC, vägning och allt annat var som att ta ledigt ifrån sjukdomen ett tag. Hon slog tillbaka på mig fast tre gånger värre. Mamma fångade upp mig rätt så fort då hon såg att jag var påväg bort ifrån henne igen. Jag älskar verkligen min mamma för allt hon gör för mig. Jag förtjänar inte att ha en såhär underbar mamma!

Igår åkte vi en sväng till söderköping och tittade på båtar vid Göta Kanal. Mamma och jag strosade i affärer medans pappa satt utanför och väntade. Affärer är inte riktigt hans forum, om man säger så.. Sen så åt vi glass. Även jag. Haha, nu utmanar jag vidare för bort ska hon!
Sen hade vi oite fredagsmys på altanen där vi spelade lite kort. Gissa vem som vann? MOI såklart!

Ha en fortsatt skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0