vill inte

Jag ska åka in till Mjölby idag är det tänkt. Jag vill inte åka in och väga mig. Mamma är arg. Jag är irriterad. Hon tjatar om att jag inte kan "sticka huvudet i sanden", vilket är sant men jag VILL INTE väga mig idag. Känner inte alls för det...Hatar den där vågen, vill inte se den över huvudtaget. Anledningen? Jo, mamma o pappa tror att jag har gått ner. Det tvivlar jag på men jag är rädd för vad som kommer att hända om de har rätt.

Ikväll ska jag ut o dansa med mina goa brudar. Jag ser fram emot det! Just like the old days;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Blä. Hatar verkligen vågen. Den förstör hela dagen. Tänk om man kunde släppa det... vikt är ju inte av vikt egentligen.

2009-07-15 @ 11:39:06
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0