Gran Canaria

Japp, ni kan bli avundsjuka om ni vill, men å andra sidan så är det ju inget fel på vädret här hemma heller:) Även fast det tar emot att åka iväg från Sverige vid denna årstid, för jag älskar verkligen svensk sommar, så blir det skönt att komma iväg på semester. Det blir en annan slags avkoppling när man åker utomlands.
Aktiviteten på bloggen har varit lite dålig nu på sista tiden men jag har inte haft lust att sitta framför datorn när solen strålar. Om det finns tillgång till dator på hotellet så blir det nog lite inlägg därifrån, men annars så hörs vi igen när jag kommer hem!
Ha en underbar vecka och njut av sommaren! Det tänker jag i alla fall göra!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter underbart, det är du värd!! <3<3

2009-06-26 @ 14:03:16
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: elle'

hejj , från och med idag och en månad frammåt gör jag en header gratis till dejj , om du vill . kommentera mitt senaste inlägg om du vill ha en! (:

ha det bra !

2009-06-26 @ 14:23:02
URL: http://bloggelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman..

Jag hoppas du har det super bra på din semester och jag vill att du ska veta att jag tänker på dig..

Och du kommer klara det här.. det vet jag.

Du är envis som Gittan.. :)

Hoppas vi kan ses på hultsfred och festa lite..

Massor med kramar Sandra

2009-06-29 @ 20:24:45
Postat av: Molly

hoppas att du har det bra där du befinner dig tjejen :)

kra på dig!

2009-07-06 @ 14:50:03
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0