Jag har levt livet!

Är hemkommen från Öland nu, helskinnad, och har haft den bästa midsommaren någonsin! Jag har umgåtts med mina underbara vänner, festat, dansat, skrattat, sovit läääänge OCH jag har utmanat sjudomen med att äta på Burger King och ätit godis. Visst fick jag ångest men den gick över. Jag känner att jag börjar leva ett normalt liv igen och det känns jävligt bra. Blev visst en svordom där men det går inte beskriva min frihetskänsla med ett annat ord. Att vandra hem klockan fyra på morgonen från en efterfest med skorna i handen med skoskav på fötterna, det kallar jag att släppa loss!
TACK för en helt underbar helg tjejer:)

Denna dag vaknade jag skapligt. Packade upp min väska och plockade lite i rummet. Sen så spelade jag och mamma lite badminton på förmiddagen. Det var riktigt roligt och jag tror nog minsann att jag vann!
Sen så åkte vi upp till min lilla farmor. Jag passade på att sola lite på hennes gräsmatta men så fort jag la mig på filten så kom ett gigantiskt regnmoln. Tjurig klädde jag på mig igen och vad hände då? Jo, solen fick för sig att smyga fram!

Nehepp, nu är det dags för lunch och jag måste bege mig till matbordet. Hoppas ni också hade en härlig midsommar!



Kommentarer
Postat av: Lena

ahh va roligt att läsa att du har haft en bra helg.. underbart ju...

Visst är det skönt med frihetskänslan, lovely..

du har varit duktig som sparkat på ångesten, bra jobbat..

kram på dig

2009-06-22 @ 15:25:13
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Ella

Tack själv sötnos! :) Underbart att verkligen se DIG igen!!

2009-06-23 @ 14:12:04
Postat av: Karin

Verkar som om du hade en apbra helg! Heja dig :)

2009-06-25 @ 10:38:13
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0