Vilken helg!

Jisses, det har verkligen varit fullt ös denna helg! Allt började med i fredags då jag och mamma satt barnvakt åt lille Alvin. Det tar på krafterna faktiskt:) På kvällen kom som syster med barnen hem. Det är alltid så roligt att träffa dem!
I lördags var det dop. Jag spelade flöjtsolo under cermonin. Till en början var jag inte ett dugg nervös men sen så kom pirret i magen minsann. Det gick bra och Noa blev blöt om huvudet. Han skrek inte en enda gång, till skillnad från alla de andra barnen som satt i bänkarna. Det var "high life" om man säger så;) Men prästen var jättebra och han bara log åt dem. Han är nog ganska härdad, haha.
Efter fikat så drog jag vidare till klassåterträffen. Det var inte så många där först men sen så ramlade allt fler och fler in. Det var många som hade jobbat och så. Vi pratade gamla minnen och om framtiden. Vilka härliga människor, jag saknar er! Eventuellt så ska jag och Hanna dra till Hultsfred i sommar och jobba som funktionärer. Och Lars Winnerbäck kommer dit!! Hans låtar berör mig och det finns vissa som betyder väldigt mycker för mig.
Tro inte att kvällen tog slut där, nej då! Lina drog vidare till hemstaden och partajade där med lokalbefolkningen. Jag träffade jättemånga som jag inte har träfftat på länge. Likt en tornado svepte jag in mitt på dansgolvet och handbangade så pass att jag fortfarande har ont i nacken...Jag skrattade, dansade, flirtade lite och drack tequila. Jag har inte haft så roligt på väldigt länge. Såna här dagar gör mig hög på livet! Det är såhär jag vill leva och inte vara fast i en jävla sjukdom där det finns mer förbud än tillåtelser. Tyvärr så glömde Lina teflonpanna kvar sin kamera kvar på klassfesten så några bilder kan jag tyvärr inte publicera. Men när kameran är åter så kommer det en hel hög med bilder vill jag lova!
Lyckoruset höll i sig till frukosten dagen efter. (nej, då menar jag inte alkoholhalten) Sen gick hela gårdagen skit..Det verkar nästan som om jag ska bli bestraffad av henne för att jag hade roligt igår och för att hon inte fick vara med. Jag blir så trött på denna berg o dalbana. Men hon ska sakta men säkert få mer stryk. Idag har hon försökt få mig tänka negativa tankar men jag är så förbannad över att hon förstörde gårdagen att jag, envis som synden, banne mig ska göra något drastiskt. Jag ska..Hm, äta en kanelbulle!!


Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

det låter som en bra och jätterolig helg :)

min helg har också varit bra, men inte lika innehållsrik som din :p

jag hoppas att den här veckan blir en bra vecka för din del. det är nu som hultsfredsfestivalen är va? :)



du får ha det så bra! take care! kram

2009-06-15 @ 12:14:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Lena

Va bra att du hade en bra dag med klassfest o party.. Det var du verkligen värd, även om hon försöker intala dig annat.. ge henne en stor smäll nu...=)

Kram på dig min vän...

2009-06-15 @ 18:39:40
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sarah

<3

2009-06-15 @ 20:41:39
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: J

Låter som att du har haft kul! :-)



Och du... Slå på bara, så länge du slår på "henne"!



kram

2009-06-15 @ 23:43:54
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Lars winnerbäck är bäst!

Och kanelbulle är finfint :)

2009-06-16 @ 12:51:12
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0