Inga-Lill is back

Japp, igår så kom hon igen. Lilla Inga-lill. Hon verkar ännu sämre nu. Förstår inte varför komunen skickar hit henne för hon behöver en personlig assistent dygnet runt. Personalen var tvungen att låsa våra dörrar så att hon inte skulle störa oss i natt.

Eftermiddagen spenderades hemma igår. Jätteskönt! Nu vill jag flytta hem för gott. Det känns så bra hemma och allt fungerar. Jag är sugen på att börja leva ett normalt liv igen. Träffade mormor, morfar, och två av kusinerna också.  
Hästen mådde bra han också. Han stod och solade i solen i hagen när jag kom upp. Fjäskade för honom med lite morötter. Fast jag åt upp en del av morötterna, så riktigt alla fick han inte;)
Om jag inte har missuppfattat allting så kommer min läkare hit idag istället för i morgon. Jag tror nog att helgpermissionen ska bestämmas och även lite planering framöver.,

Vägning i morse. Lite ner:( Usch, jag är riktigt besviken faktiskt. Jag VILL INTE gå ner. Jag tycker att jag kämpar så bra...men kroppen är väl inte helt i balans ännu så det är kanske därför det svänger. Jag hoppas verkligen inte att detta ska påverka min permission till helgen. Om det gör det så kommer jag bli ännu mer depp.

Mette blir utskriven i morgon. Tråkigt. Det kommer bli fruktansvärt tomt här utan henne. Jag håller tummarna för att hon ska orka kämpa hemma själv. Hon har det tufft men jag vet att hon kan fixa det!

Mamma kommer en sväng sen efter jobbet. Jag behöver kramar idag känner jag. Jag är arg och besviken på mig själv.
Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0