Min säng

I morgon natt ska jag sova i min alldelses egna säng! HEMMA!
Jag har precis träffat min läkare och fick reda på att jag ska få komma hem. Jag kan inte beskriva hur glad jag är. Jag bokstavligen hoppade runt av glädje. Så pass mycket att personalen fick skälla på mig, haha;)
Var ju hemma igår också. Helt underbart! Jag börjar få mersmak på det lilla samhället Boxholm, kan jag ju säga. Just nu skulle jag aldrig få för mig att flytta därifrån. Det är ju så vacker natur och frisk luft. Okej....nu får jag sluta innan jag börjar överdriva alltför mycket. Kan ju konstatera att uttrycket "borta bra men hemma bäst" verkligen stämmer.
Träffade min lille brorson igår med. Lille NOA. Det var det gulligaste jag sett! Så liten och så söt. Alvin är en stolt storebror till apelsinbebisen, som han kallar honom.

Idag fyller Mette år. 23 bast är hon nu. Hon blev jätteglad för de presenter hon fick utav mig. Hon ska träffa sin läkare med här idag. De ska ha ett vårdplaeringsmöte som det så fint kallas. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för henne. Hon har inte samma läkare som jag har. Hennes läkare tillåter henne inte ens att få komma hem på sin födelsedag. Jag tycker det är lite svinit faktiskt. Bara för att man är läkare så kan man väl vara lite mänsklig.

Har inte sovit något vidare inatt. Är relativt pigg ändå men det är nog för att jag är väldigt speedad nu känner jag. Berit kissade på sig 2 GÅNGER inatt. Jag tror jag blir galen. Men jag fick bekräftat från säkra källor att hon ska få ett eget rum under dagen. Om hon blir kvar vill säga...

Sara kommer och hälsar på mig efter lunch. Jag känner på mig att jag kommer att vara väldigt pratig och flummig. Men det beror på ren LYCKA!!

Ha en underbar fredag! Min kan nog inte bli mycket bättre tror jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har också konstaterat att Boxholm är inte så dåligt att komma hem till.. :P Jag menar, man kan ju ta sig därifrån!

2009-03-06 @ 14:30:19
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Maria.. la kommandora

Vad kul för dej vännen!!

2009-03-07 @ 03:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0