morgonpigg

Även fast vi flyttade fram klockan en timme inatt så var jag uppe med tuppen. Ibland blir jag inte riktigt klok på mig själv. Vill ju ha sovmorgon, men min kropp är tydligen utvilad så dags.
Väckte mor och vi åt frukost ihop. Efter det så åkte tapeterna ner i mitt rum. Vi hann med nästan halva rummet på cirkus en timme. Inte dåligt må jag säga.
Annars en lugn och fridfull dag so far. Luchen nyss intagen och nu väntar (läs längtar) jag efter kaffe:) Men jag väntar på att Ida ska svara när jag ringer så att vi kan dra upp till stallet snart. Det blev tyvärr aldrig något pussande på hästen igår för vi fick oväntat besök av min bror med familj. Det var jättetrevligt och vi käkade middag ihop. Lille Alvin fick en försenad födelsedagspresent av mig som han blev väldigt glad för!
Halv nio släckte vi ner all elektricitet här hemma och tände ljus. Jag kurade ihop mig i en filt framför brasan där jag även somnade.

Pratat med syster på telefonen också. Hon är ensam hemma i Uppsala för tillfället då sambon med barn är på Gotland hos farmorn. Hon skulle fördriva sin lediga (?) tid med att putsa fönster. Lilla Julia hade ridit varje dag än så länge. Känner på mig att det kommer bli en hästtjej av henne också;)

Det är SÅ skönt att vara hemma. Jag vill inte tillbaka till avdelningen i morgon. Jag klarar mig nu, been there done that.
Men dagarna räknas ner kan jag meddela. Snart, mycket snart är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0